יום שני, 20 ביוני 2016

פינוי אגרנות כפייתית בישראל- זה יכול להיגמר עצוב




לא, אני באמת שלא מנסה להפחיד אף אחד, פשוט מדבר מהכאב שלי. 25 שנות פינוי לא הולכות ברגל . אני מאמין כי ממש ברגעים אלו לא מעט עסקנים עם עיסוק דומה לשלי ינסו לשכתב את מה שאני כותב השאלה היא האם יצליחו להוציא לפועל את מה שבזכותו אני מקיים הצלחה שלא קשורה באמירות חסרות שחר אלא באלמנטים רגשיים? אז או שיש לך או שאין. אבל עזבו את זה רגע, בואו נדבר באמת על סיכונים של אגרנות כפייתית בישראל.

למי זה מסוכן? אגרנות כפייתית בישראל 


אני שי פינוי דירה הוא למעשה הבלעדי שיכול ואף מספק שירותי הסברה לגופים חינוכיים, פסיכולוגיים או כל מי שבאמת רוצה להבין אגרנות כפייתית בישראל מהי ומה השלכותיה. לאורך השנים, הרצתי בלא מעט מקומות בנוגע לתסמיני האגרנות, איך לבצע פינוי דירה, מה להזיז, איך לעבוד אל מול גורמי חוק אבל דבר אחד לא לימדתי. עכשיו, תשאלו אותי למה? זה כי רגש אי אפשר ללמד, גם כאן, או שיש או שאין וזה מה שמבדל אותי מכל השאר לשמחתי. גורם פרנסתי מתייחס אך ורק ליכולות האישיות שפיתחתי עם השנים ובאמצעותן אני לא רק מבטיח אלא גם מקיים פינויים הנגמרים בהצלחה, ללא כאב לב וללא סיכון שעליו אדבר מיד.

ובכול זאת אגרנות כפייתית בישראל מסוכנת כי


  • אם לא שמים לזה סוף, זה יכול לשים על מי שאתם אוהבים את סוף הדרך שזה אומר? חיים מבודדים, ללא חברים, משפחה.
  • אין נכנס ואין בא אבל זו הבעיה הקטנה ומה על תחלואות חוזרות ונשנות הנובעות מעובש במזון המצטבר, בזוחלים, תיקנים, קורוזיה קשה בצנרת, רטיבות קשה הגורמת למחלות?
  • אז אם הבדידות לא פוגעת, זה תמיד יבוא ממקום אחר ומניסיון שלי? אם לא מטפלים בזה מוקדם או מנסים לבד, התוצאות אינן מזהירות.

לשי פינוי דירה יש את הפתרון הבלעדי עבורכם. יש כאן לא מעט נותני שירות דומים אשר ברגעים אלו קוראים את התכנים ומיישמים בכתיבה אבל רחוקים מליישם את העשייה והרגש.  לפרטים ולשינוי אמיתי- התקשרו כבר עכשיו, שי גולד- העסק הוותיק ביותר לענייני פינוי אגרנות כפייתית בישראל. 

כי יש לכם על מי לסמוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה